Η super νόστιμη και θρεπτική συνταγή με αυγό και αβοκάντο


Μια φορά στο τόσο, είναι ωφέλιμο να αγοράζεις από το σούπερ μάρκετ ή από κάποιο κατάστημα με βιολογικά προϊόντα ένα υγιεινό τρόφιμο που δεν έχεις μαγειρέψει ξανά.

Ένα υλικό που δεν χρησιμοποιείται συχνά στην κουζίνα είναι το αβοκάντο και παρακάτω ακολουθεί μια super θρεπτική συνταγή με αυγό.

Υλικά

  • 2 φέτες ψωμί του τοστ, πολύσπορο
  • 1 αβοκάντο, ώριμο, λιωμένο με το πιρούνι
  • 2 κ.σ. βούτυρο
  • 2 αυγά φρέσκα
  • 2 κ.σ. ξίδι λευκό
  • αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Φρυγανίστε το ψωμί στην φρυγανιέρα ή το γκριλ μέχρι να πάρει χρώμα. Αλείψτε τις με το αβοκάντο και αφήστε τις στην άκρη.
Για να καβουρδίσετε το βούτυρο: Ζεστάνετε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά. Όταν ζεσταθεί, ρίξτε το βούτυρο. Αφήστε το να λιώσει, να αφρίσει και σιγά σιγά να αρχίσει να αλλάζει χρώμα.

Σε λίγα λεπτά θα δείτε ότι στο κάτω μέρος της κατσαρόλας σχηματίζονται μικρές καφέ κουκίδες και αναδύεται ένα υπέροχο άρωμα φουντουκιού. Αυτό μπορεί να πάρει από 3 έως 5 λεπτά. Προσέξτε να μην μαυρίσουν οι κουκίδες. Μόλις το υγρό πάρει καραμελένιο χρώμα, αποσύρετέ το από την φωτιά και μεταφέρετε το βούτυρο σε ένα μικρό μπολάκι.

Για να κάνετε τα αυγά ποσέ

Σπάστε τα αυγά σε μικρά μπολάκια ξεχωριστά. Σε ένα μικρό κατσαρολάκι ζεστάνετε το νερό (μέχρι τη μέση), μέχρι να αρχίσει να σιγοβράζει. Πριν ξεκινήσει να κοχλάζει δυνατά, χαμηλώστε την φωτιά σε μέτρια, ρίξτε μέσα το ξύδι και ανακατέψτε μέχρι να δημιουργηθεί δίνη.

Σταματήστε το ανακάτεμα και στο κέντρο της δίνης ρίξτε τα αυγά ένα – ένα. Το ασπράδι θα μαζευτεί κοντά στον κρόκο. Αφήστε τα για 3 λεπτά. Με την βοήθεια μιας τρυπητής κουτάλας βγάλτε τα αυγά και ακουμπήστε τα προσεκτικά σε ένα κομμάτι χαρτί για να απορροφηθούν τα νερά. Έπειτα μεταφέρετε πάνω στο αβοκάντο.

Περιχύνετε τις φέτες με το αβοκάντο και τα αυγά με λίγο καβουρδισμένο βούτυρο, αλατοπιπερώνετε και είναι έτοιμο για σερβίρισμα.

Πηγή: www.imommy.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Οι 4 λόγοι για τους οποίους οι υδατάνθρακες είναι πολύτιμοι για το σώμα σου

Με αυτή τη συνταγή θα κάνεις τα ζουμερά brownies πιο υγιεινά

Αφυδάτωση: Τα 3 σημάδια που σου στέλνει ο οργανισμός σου





Source link